sâmbătă, 3 octombrie 2009

Despre mine


Tot mai des, la cursuri, traininguri, concursuri, interviuri, în formulare şi-n pagini virtuale de tot felul găsesc cerinţa de a spune sau scrie ceva despre propria-ţi persoană. Să te prezinţi oricui ar sta înaintea ta în câteva cuvinte care să surprindă esenţa felului în care eşti şi-a motivului pentru care eşti aşa.Să te vinzi ambalat într-o imagine care să rezoneze cu ce ar vrea alţii să vadă în tine, sau din contră, să te dezgoleşti de mister şi să te prezinţi cât mai uman şi mai umil posibil în faţa unor oameni pe care nu-i şti şi poate n-o să ajungi să-i cunoşti vreodată....
sunt un capricorn de 19 ani..un om de 1,68..desi as fi vrut sa fiu mai inalt...
ma consider un produs al acestei societati...dar mereu incerc sa ies din obisnuit...sa fac ceva diferit fata de ceilalti..ador sa fac mereu lucruri noi...cand ma simt iubit..am senzatia ca toata lumea e la picioarele mele..ma simt cel mai implinit:)
ce imi place sa fac cel mai mult? daca stau sa ma gandesc...sa zbor..ador senzatia aceea a desprinderii de sol...cand incepi sa iei viteza..iar casele se fac din ce in ce mai mici...este momentul in care ma desprind de monotonia cotidiana..dupa ce te ai inaltat..totul devine lin..pana la primul viraj...acela e momentul in care...sincronizarea este totul..asemeni in viata de zi cu zi...sincronizarea dintre..barbati si femei...daca nu exista...totul se prabuseste...Sweet as a candy pana m-ai calcat pe "coditza" aiurea- te critic daca n-ai argumente pt a-ti sustine afirmatiile si devin acid daca dai dovada de prostie! In skimb, daca reusesti sa-mi cresti nivelul adrenalinei e clar ca mi-ai castigat atentia si ca vom deveni foarte buni prieteni!:P .. i dream a lot with my eyes open but i'm overdosing myself with reality
i'm just another fucking teenager..overloaded with duracel...funny and ready to upgrade:)
urasc oamenii din autobuz care au uitat sa zica "pardon" sau.."coborati la prima",urasc mincinosii..urasc sa fiu amanat si sa astept...
imi place sa port discutii cat mai evoluate cu fete...urasc asa zisele pitipoance..fetele care se afiseaza a fi intr un anume fel...cand de fapt habar nu au lucruri elementare..
Am creeat acest blog,pentru a prezenta o mica parte..din ce inseamna aviatia..si celor din jur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu